TK Orient Triton 70th anniversary

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model:Orient Triton 70th anniversary RA-AC0K05G00B
Diameter:43
Leeftijd:2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):2021
Factuur en/of certificaat: full set
Originele doos en/of eventuele accessoires:speciale 70th anniversary box
Verzendkosten of afgehaald:beide
Conditie (krassen, werking etc):3x gedragen, gewoon nieuw
Soort uurwerk en kaliber:automatisch
Vraagprijs:250

Ik heb het horloge nieuw gekocht en in de wittebroodsweek 2 keer gedragen. Het jaar daarop mocht hij nog een keer naar buiten. In het kader van alles weg doen wat niet tot nauwelijks gedragen wordt ook deze gelimiteerde ( :rofl:) Orient te koop.

De kast heeft een soort metallic/keramische look, heel gaaf!
Een linkje van een hilarische unboxing:
Unboxing Orient Triton 70th Anniversary Limited Edition Watch | RA-AC0K05G00B 43MM diver watch - YouTube

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Ik zal snel meer foto’s maken, ik heb van de 3x maar 2x een foto gemaakt :smiley:

6 likes

3 likes

De kast heeft een hele mooie ‘gloed’ Niet echt verguld, maar ook zeker niet staal-kleurig.

Wijzerplaat is heel interessant, ook niet echt goud, maar wel wat ‘gouds’. En heel divers onder verschillende hoeken.

Mooie, goede kwaliteit band (maar véél te lang). Saffier, schroefkroon en 200m. Ik word altijd blij van Orient. :slightly_smiling_face:

Inmiddels 3,5 keer gedragen

Bij afhalen 240€

Ik heb 289€ betaald (maar kan hem daar nu niet meer voor vinden)
Voor 239€ stuur ik hem op. Voor 230€ kunt u hem afhalen