TK: Oris Aquis Calibre 400 / blauw / 41,5mm NIEUWSTAAT

Hierbij bied ik mijn Oris Aquis te koop aan. Deze beauty (nieuw gekocht) heb ik een half jaar met veel plezier gedragen. Omdat de kroon niet heel lekker liep en uiteindelijk de datum verzet functie vastliep, heb ik het horloge moeten terugbrengen. Deze is onder garantie door Oris hersteld en werkt weer top.
Ik draag altijd een enkel horloge en inmiddels is dat een andere daily beater. Daarom moet de Oris er helaas uit.

Net als andere horloges die ik de afgelopen 14 jaar via dit forum heb verkocht, is ook deze in nieuwstaat en zijn er geen zichtbare gebruikssporen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (GEEN RUIL)

Merk en model: Oris Aquis
Diameter: 41,5 mm
Leeftijd: 27-08-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 27-08-2021
Factuur en/of certificaat: Compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alles aanwezig, inclusief boek Mechanical Poetry van Oris
Verzendkosten of afgehaald: Alleen ophalen, regio Leiden. De koffie staat klaar :coffee:
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat. Geen gebruikssporen. Onder garantie hersteld.
Soort uurwerk en kaliber: Calibre 400: 120 uur gangsreserve, 10 jaar garantie, loopt zeer accuraat (binnen COSC-normen).
Vraagprijs: € 2.650,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

33 likes

UP voor deze prachtige Aquis!

1 like

Up!

Up! Prijsverlaging: € 2.550 voor deze prachtige Oris.

Up!

Up!

PRIJSVERLAGING: € 2.500,- Voor deze prachtige Oris (en heerlijke koffie bij het afhalen)

1 like

Up! € 2.500 voor een Aquis zonder gebruikssporen met nog 9,5 jaar garantie! Ik zeg: DOEN :sunglasses:

2 likes

Up! Prijsverlaging: € 2.450

Up!

De retailprijs van Oris is nu € 3.300! Maarrrrrrrr…
Voor bijna € 1.000 minder heb je een prachtige nieuwstaat Aquis :heart_eyes: :ok_hand:t4:

Aquis

4 likes

Up!

€ 2.400. Dat is € 900 onder list voor een vrijwel nieuwe Aquis :ok_hand:

Ik zeg: DOEN

6 likes

22 likes

18 likes

23 likes

5 likes

12 likes