TK: Oris Aquis Date zwart

Te koop :
Hierbij bied ik mijn zwarte Oris Aquis Date aan met zwarte rubber band + extra zwarte band.
Deze is in juli 2019 aangeschaft bij van Willigen. En later door mij aangeschaft in november 2019 bij Wristcandy.
Is geregistreerd en heeft garantie t/m 7/2022
Sindsdien heb ik het bijna dagelijks gedragen. Voornamelijk op staal (die hou ik zelf) en een paar weken op rubber.
De reden dat ik eventueel mijn mooi horloge wil verkopen is omdat ik van dit bedrag deze mooie Relief van @royke74 wil kopen.

Dit is mijn eerste automatische horloge en heeft een sentimentele waarde voor mij en mocht het mij verlaten, dan voor de Relief. En anders hou ik hem lekker :slight_smile:
Excuses alvast voor de donkere fotos, het is al een beetje laat.
Zal binnenkort wat mooiere fotos posten.

Merk en model: Oris Aquis Date rubber strap
Diameter: 43,5mm
Leeftijd: 7/2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Extra rubberen band, Full set, incl garantiekaart, box, manual enfactuur
Garantie: 7/2022
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed, sluiting een miniscule putje.
Soort uurwerk en kaliber: Oris 733, Sellita SW200-1
Vraagprijs: 999,- of ruilen tegen de Relief van Royke :slight_smile:
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Topic mag dicht, hij blijft! :slightly_smiling_face: