TK: Oris Big Crown Pointer Date full bronze 11-2022

Te koop

Oris Big Crown Pointer Date full bronze
met een originele Oris leren bandje (met bronzen sluiting) ref: 07 5 20 74BR

Helaas heb ik moeten constateren dat de ‘klik’ er niet is tussen mij en deze bronzen schoonheid.
Het ligt niet aan haar maar aan mij. Daarom heb ik besloten haar te laten gaan en gun haar een nieuwe eigenaar die haar de verliefde blikken kan toewerpen die ze verdient!

Ze heeft inmiddels enige patina ontwikkeld wat mooi bij de donkerrode wijzerplaat staat en haar alleen maar mooier maakt. Dus daar hoef jij niet meer op te wachten. Wil je nu dit proces van het begin af aan meemaken is dit ook weer eenvoudig te verwijderen begrijp ik.

Het betreft hier referentie 01 754 7741 3165-07 8 20 01

Specs:
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 3 maanden, november 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): december 2022
Factuur en/of certificaat: beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, mooi mapje voor pasjes, fraaie lederen reisetui, helemaal compleet!
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor afhalen in Nunspeet, verzekerde verzending in overleg ook mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat maar uiteraard inmiddels wat gepatineerd. Het leren bandje is een week gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Automatic winding pointer date developed. Oris 754, base SW 200-1

Vraagprijs: 1875,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

1a

2

16 likes

Per abuis de verkeerde referentie hierboven,
moet zijn 01 754 7741 3168-07 8 20 01

Plaatje voor de sfeer:

Weekend up!

2 likes

Verrassend genoeg nog te koop :grin:. Voor een leuk inruilvoorstel sta ik open!

Plaatje voor de sfeer;

1 like

Nog maar eens een up!

2 likes

Ongelofelijk hoe goed dit horloge kleur opneemt lijkt wel :grin:

2 likes