TK: Oris Big Crown Pointer Date - Rood

Te koop!

Namens @De_Guru mag ik deze puntgave Oris verkopen. Het horloge is volgens de overleveringen alleen maar met de Kerstdagen gedragen en is dus eigenlijk zo goed als nieuw te noemen. Ik heb geen beschadiging kunnen vinden!
Ik heb getracht om de dieprode, bijna bordeauxkleurige wijzerplaat zo goed mogelijk vast te leggen. Echt een heel erg mooie kleur. Vergeet overigens niet dat deze Oris op een heerlijk soepele herten lederen band komt.
Zoals op de foto’s te zien in wordt het horloge aangeboden in een mooie lederen pouch van Oris met bijbehorende accessoires.

Voor vragen kun je altijd een bericht sturen uiteraard!

Het handige rijtje:
Merk en model: Oris Big Crown Pointer Date Rood/Burgundy
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 11/2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 11/2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Complete set zoals te zien op de foto’s
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen omgeving Utrecht, Amsterdam of Den Bosch anders verzending in overleg!
Conditie (krassen, werking etc): Nageltjenieuw! Nagenoeg ongedragen. Heb tijdens het maken van de foto’s niet eens een swirl kunnen ontdekken!
Soort uurwerk en kaliber: Oris 754- Gebaseerd op Sellita SW200 met 38 uur gangreserve
Vraagprijs: 1100, in euro’s graag :slight_smile:
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

31 likes

Eenmaal onder de aandacht aub :grin:

3 likes

Een bijna deal, is geen deal :slight_smile:
Omhoog aub

2 likes

Onder de aandacht gaarne :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes