TK: Oris Chronoris 2006 (serviced 2022)

De originele Chronoris re-issue met vaderlandse kleuren, echt een perfect horloge als je van Watches & Wheels en van de jaren 70 houdt. Ik ben de 3e eigenaar van dit het horloge wat begin 2022 is geserviced bij Ron Sonders.

Verkoop i.v.m. inkrimpen van de collectie om ruimte te maken voor iets nieuws.

Merk en model: Oris Chronoris
Diameter: 40 mm
Leeftijd: Mei 2006
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): december 2017
Papieren, doos en eventuele accessoires: volledige set incl. doos, speciale lederen hoes, garantiekaart, boekjes en factuur. Ook incl. stalen band, meegeleverde push pins en bandenwissel tool.
Verzendkosten of afgehaald: Mag beide, verzending risico koper. Afhalen op een neutrale locatie.
Conditie (krassen, werking etc.): Goede, gebruikte staat. zitten lichte gebruikssporen op het horloge maar ziet er algeheel erg netjes uit. Zie ook de foto’s Het originele leren bandje mist helaas het 2e ringetje. Horloge is begin 2022 geserviced bij Ron Sonders
Soort uurwerk en kaliber: Oris 672, ETA 7750, Automaat 48 uur gangreserve
Referentie: 01 672 7564 4154-Set

link Oris site: Chronoris - 01 672 7564 4154-Set | Oris

Vraagprijs: 1.450,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

NB Ik ben zeker niet de beste fotograaf en heb er het beste van gemaakt. Be gentle.

16 likes

Upje voor deze neovintage seventies remake

Weekend upje

Up en price drop naar 1.350,-.

1 like