TK: Oris Chronoris Date - 950 euro

De Oris Chronoris is het “left field” horloge van Oris, een prachtig racing geïnspireerd horloge met een zeer geslaagde 70’s retro vibe.
Ik heb 'm recent overgenomen van RobinH en hij is werkelijk in nieuwstaat. Hij mag plaatsmaken omdat ik later dit jaar een leuke mijlpaal te vieren heb en ik alvast wat fondsen weer wil vrijmaken voor een volgende aankoop.

Hij komt op de 2 mooiste straps in mijn mening, de heel soepele rubber strap met vouwsluiting en de grijze nato. Sla je kans, wat hij is niet meer in productie, dus in deze staat ga je ze alsmaar minder tegenkomen!

Merk & model : Oris Chronoris Date grijs
Band : nato en rubber strap met vouwsluiting
Diameter : 39mm
Bandbreedte : 19mm
WR : 10 bar / 100m
Uurwerk : Oris 753 (Sellita SW 200-1)
Leeftijd : november 2020
Doos/papieren : full set van de Oris Boutique Amsterdam
Staat : Nieuwstaat

Levering : Verstuurd via BPost met track&trace naar België of Nederland

Prijs : 1090 euro voor het horloge met beide straps en incl verzenden. Geen inruil.

Vragen of interesse : stuur gerust een PB!

De prentjes (excuseer voor de stofjes):

21 likes

Up

1 like

Een redelijk bod is altijd welkom! Wie pakt deze knapperd? (archieffoto)

7 likes

Up!

2 likes

Up

1 like

Toch wat interesse maar nog geen deal, dus ik zet de prijs direct op zijn scherpst.

Verpakt en verzonden voor 990 euro met beide straps, beter wordt het niet :blush:

1 like

:point_up:

Up!

Kijk eens wat een pracht :smiley: (niet mijn foto)

2 likes

Up

1 like

Up

1 like

En weer een upje

1 like

Up! Zoek je nog oranje toets voor het EK? Grijp je kans :wink:

1 like

Goed, mijn laatste aanbod omdat het mooi weer is: 950 euro incl verzending via BPost.

1 like

Ik up ‘m nog tot na het weekend, maar dan gaat hij onverbiddelijk om de pols. Dus als je hem in deze staat wil, is het de moment. En goedkoper wordt hij niet, dus er is geen reden om te wachten :wink:

Up!

image