TK: Oris Divers 65 op staal + garantie

Tsja wat zal ik zeggen, toch net niet de gewenste/verwachte klik :man_shrugging:t2:
Prachtig en super comfortabel horloge (óók op staal) dus kan me voorstellen dat hier iemand heel blij van wordt.
En ik heb voor 2023 als nieuwe ‘spelregel’ voor mezelf bedacht dat 1 erin 1 eruit betekent (en er is al weer iets onderweg :shushing_face:)

Het verplichte rijtje:
Te koop
Merk en model: Oris Divers Sixty-Five
Diameter: 40mm
Leeftijd: sept-2021 (garantie t/m sept-2024)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 31-12-2022
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Alle originele dozen en reserveschakels + blauw lederen band
Verzendkosten of afgehaald: Verzekerde verzending inclusief (waarbij risico voor koper)
Conditie (krassen, werking etc): Zéér goed, 95/100, ik zou bijna willen zeggen ‘als nieuw’ maar ik zit liever aan de voorzichtige kant. Wellicht een enkel haarlijntje maar dan toch heel beperkt. Ook stalen band bevat geen krassen (of krasjes). Paar kleine lijntjes binnenkant lugs van banden wisselen.
Soort uurwerk en kaliber: Oris Caliber 733 (o.b.v. SW200)
Vraagprijs: € 1.350 (list € 2.200)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

:up: er wordt al wat geknabbeld maar nog geen doorpakker

2 likes

Ik sta (denk ik) ook wel open voor een inruiler tot ca. 5-600e. Meeste kans maak je daarbij met een Serica 4512 :wink: of bijv. een Smiths PRS-48 of Squale 1521. Voorkeur gaat wel uit naar ‘normale’ verkoop.

2 likes

En weer :arrow_up:
Ik ben misschien ook wel te porren voor een Sinn of Damasko :wink:
Kom maar door met de voorstellen, wel graag concreet.

1 like

Paar voorstellen verder maar nog geen deal.

Kijk dan hoe mooi :arrow_down:
Doe me een voorstel, wie weet hap ik :wink:

7 likes

Mooie foto’s :arrow_up:
Mooie prijs :arrow_right: €1.300 (incl. verzekerde verzending)

Up ‘she’ goes :arrow_up:
Een Doxa lijkt me trouwens ook wel eens leuk om te proberen :wink: of een GS/Chronomaster :sweat_smile:

2 likes

Ik wil door dus doe me een net bod of voorstel en wie weet hap ik.