Tsja wat zal ik zeggen, toch net niet de gewenste/verwachte klik
Prachtig en super comfortabel horloge (óók op staal) dus kan me voorstellen dat hier iemand heel blij van wordt.
En ik heb voor 2023 als nieuwe ‘spelregel’ voor mezelf bedacht dat 1 erin 1 eruit betekent (en er is al weer iets onderweg )
Het verplichte rijtje: | |
---|---|
Te koop | |
Merk en model: | Oris Divers Sixty-Five |
Diameter: | 40mm |
Leeftijd: | sept-2021 (garantie t/m sept-2024) |
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): | 31-12-2022 |
Factuur en/of certificaat: | Full set |
Originele doos en/of eventuele accessoires: | Alle originele dozen en reserveschakels + blauw lederen band |
Verzendkosten of afgehaald: | Verzekerde verzending inclusief (waarbij risico voor koper) |
Conditie (krassen, werking etc): | Zéér goed, 95/100, ik zou bijna willen zeggen ‘als nieuw’ maar ik zit liever aan de voorzichtige kant. Wellicht een enkel haarlijntje maar dan toch heel beperkt. Ook stalen band bevat geen krassen (of krasjes). Paar kleine lijntjes binnenkant lugs van banden wisselen. |
Soort uurwerk en kaliber: | Oris Caliber 733 (o.b.v. SW200) |
Vraagprijs: | € 1.350 (list € 2.200) |
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).