TK: Oris Rectangular (grijze plaat) voor €1099

Te koop

Merk en model: Oris Rectangular
Diameter: 26×38
Leeftijd: 5-4-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 5-4-2024
Factuur en/of certificaat: beiden
Originele doos en/of eventuele accessoires: alles compleet inclusief tags etc. Het horloge komt op de originele ongedragen Oris band. Daarnaast krijg je er een stalen quickrelease band van Strapcode bij.
Verzendkosten of afgehaald: verzenden op kosten en risico koper, afhalen in overleg
Conditie (krassen, werking etc): goede staat, glas, gepolijste kanten etc. krasvrij. Alleen bij de aansluiting van de band zijn er krasjes op de kast gekomen door een strakke aansluiting van een leren Fluco bandje. Dit is alleen zichtbaar als het horloge geen bandje heeft, maar voor de volledigheid vermeld ik het wel. Zie ook de foto’s van de krasjes zonder horlogeband aan de kast. Zoals je op de andere foto’s ziet, zie je dit niet met het bandje gemonteerd. Meer foto’s nodig? Stuur een PB.
De rotor maakte na een paar maanden een vreemd geluid, dit is onder garantie en via de AD door Oris hersteld (november 2024). Uiteraard heb ik hiervan de documentatie en stuur ik die mee.
Soort uurwerk en kaliber: automaat
Vraagprijs: €1250

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

15 likes

Inruil enkel een Junghans Max Bill Mega Solar met cijfers op de plaat.

1 like

Prijs is een vraagprijs, dus ook bespreekbaar :dollar:

Rock 'em smart of casual, je kunt alle kanten op met dit geweldige horloge.

Ik heb zin in iets nieuws, vrijdagochtend upje!

Prijsverlaging: €1179

Up en €1163 voor deze mooie Oris.

BAM! €1099 of ruilen voor een Max Bill mega solar met cijfers op de plaat.

1 like

Zondagochtendupje!