Bij deze verkoop ik deze mooie en unieke Oris Sixty-Five ‘Cotton Candy’. Zelf ben ik een groot fan van Tudor, maar voor mijn vakantie besloot ik eens iets anders te proberen: Oris. Hoewel het een prachtige horloge is met zijn eigen charme, is het toch niet helemaal mijn stijl. Daarom mag deze voor een scherpe prijs naar een andere liefhebber gaan. Het horloge is in uitstekende staat, met alle originele papieren en de doos erbij. Een unieke kans voor iemand die op zoek is naar een stijlvolle en opvallende Oris!
Merk en model: Oris sixty-five ‘cotton candy’
Diameter: 38mm
Leeftijd: 10-07-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10-07-2024
Factuur en/of certificaat: Full-set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, papieren, factuur en ongedragen Oris nato strap
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur voor ophalen, verzending op eigen risico.
Conditie (krassen, werking etc): zo goeds als nieuw, hier en daar wat kleine krasjes.
Soort uurwerk en kaliber: Automatische Oris cal.733-1
Vraagprijs: 1750 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).