TK Pagani Design PD-1644 (Daytona hommage) €65

In de achterliggende periode een aantal hommages besteld om eens te kijken wat mij het meest aanspreekt qua stijl en formaat. Nu kan de zoektocht naar het ‘échte werk’ beginnen en mogen ze weer weg :wink: Denk al met al in totaal zo’n 3/4 dagen gedragen.

100m waterdicht, saffierglas, keramische bezel en Seiko Meca Quartz.

Merk en model: Pagani PD-1644 (Daytona hommage)
Diameter: ca. 40mm, ca. 12mm dik
Leeftijd: 14-5-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 14-5-2021
Papieren, doos en eventuele accessoires: alles wat er standaard bij zit, dus; doos, schroevendraaiertje, poetsdoekje, instructies, garantiekaart (blanco) en verwijderde schakels.
Verzendkosten of afgehaald: (standaard) verzendkosten inclusief (risico koper)
Conditie (krassen, werking etc): prima staat, paar lichte veegjes op gepolijste delen (m.n. clasp en zijkant eerste link na clasp) en al uit de doos een klein vuiltje (denk een stukje plastic/lijm o.i.d.) tussen de 10 en 11 uur marker (zie foto’s).
Soort uurwerk: Seiko (meca quartz) VK63
Vraagprijs: €75,- (incl. verzendkosten)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Up. Bieden staat vrij.

1 like

Up en prijs naar €70 (incl. verzendkosten). Indien gecombineerd met de Addies Willard (andere adv) doen we natuurlijk iets leuks met de prijs.

1 like

:up:

2 likes

€65

1 like

Helemaal niemand? Ook niet voor €60?