TK: Panerai 112

Te koop, geen interesse in inruil.

Ook deze gaat de verkoop in om ruimte vrij te maken voor een nieuwe aanwinst.
Ik heb er veel plezier aan beleefd, maar het is gewoon weer tijd voor wat anders.
De gangreserve is top. Hij loopt gedurende een week een klein beetje achter. Maar dit is wel consistent en varieert niet. Dus je kan hem laten afstellen als je er aan stoort.

Het is een complete set, box, papieren, alle toebehoren, originele rubberen band, originele lederen band, en nog wat extra banden. En of het je smaak is of niet, een versierde stirling silver buckle met een pig submarine er op. Origineel komt hij bij Crownguard vandaan.

Merk en model: Panerai 112
Diameter: 44mm
Leeftijd: 2015
Papieren, doos en eventuele accessoires: Compleet + extra straps + extra buckle
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen op een nader af te spreken loctaie in de randstad
Conditie (krassen, werking etc): In goede conditie. Er zit een miniscul plekje op de kast en een paar krasjes van het wisselen van banden wat bij een service buurt makkelijk verholpen kan worden. De vorige eigenaar was kennelijk niet zo handig.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 6497, dus kan op vele plekken geserviced worden.
Vraagprijs: 3.900,- euro

Het is een horloge uit 2015. Hij loopt goed zoals hierboven beschreven. Maar hij is uit 2015. Er zijn diverse visies op service intervallen en wat daar mee te doen laat ik aan de volgende gebruiker over.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Na vandaag wat gepast te hebben waarvan ik dacht dat het hem zou gaan worden blijkt dat dat hem helemaal niet gaat worden. En dat ik gewoon blij was om deze weer om te doen.

Dit was dus een voorbarig schot van mijn kant en ik hou nog even aan mijn pammetje vast.

Deze mag dus op slot.