TK: Panerai Luminor Power Reserve PAM 27 C

Deze mooie Panerai (full set) werd gekregen door inruil met een forumlid. Als ik het goed begrepen heb zijn er hier enkelen die deze kanjer al hebben mogen bezitten. :wink:

Aangezien ik toch echt cash nodig heb voor een andere hobby (je kan niet alles hebben), gaat deze meteen in de verkoop.

Het gaat om een vrij zeldzame PAM27 Series C met centrale secondenwijzer en Soprod movement. Oorspronkelijk afkomstig van Filipucci, alwaar hij nog een service zou gehad hebben. Hij loopt dan ook top (enkele seconden afwijking per week max). Het enige minpuntje (buiten de evidente draagsporen) is een krasje op het saffier, maar dat valt eigenlijk amper op (zie foto’s). Ik heb me laten vertellen dat een vorige eigenaar de kosten voor vervanging al had nagevraagd en dat een nieuw glaasje €270 zou kosten. Ik heb zelf contact opgenomen met mijn “glazenman” (Bart Daneels in Brussel, topkerel) en hij heeft het glaasje op stock; bij hem kost het €250 incl plaatsing.

Het horloge komt met de volgende banden:
De originele Panerai rubber band met doornsluiting
Een bruine Panerai croco (origineel)
Een zwarte Panerai croco (origineel)
Een Enzo Mecchana die 1x gebruikt werd
Een lichtbruine suède band

Model: PAM 00027 Series C (gelimiteerde oplage, 78/2000)
Diameter: 44MM Diameter (draagt verrassend klein)
Jaar: 2000
Leveromvang: Doos, garantiekaart en boekjes aanwezig.
Movement: Panerai automatic, Soprod gebaseerd

De prijs van bij Filipucci die op de doos staat is €4600 (inclusief kras). De goedkoopste full set PAM27C in de EU kost €4700. Mijn vraagprijs voor een snelle verkoop is €3500.

Geen inruil (en deze keer meen ik het!) :slight_smile:

6 likes

Gereserveerd!

1 like

Verkocht! :slight_smile:

1 like