TK: Panerai Luminor Submersible PAM 00087 La Bomba

Te koop
Helaas zijn mijn ogen groter dan mijn pols…Een schitterende Panerai Submersible uit 2004, die te groot valt voor mijn pols, echter toch heerlijk gedragen. Dit horloge is een van de weinigen van Panerai die in waarde door de tijd heen stijgen. Buiten de robuuste vorm, je hebt dan een duiker met 1000 m waterdichtheid, komt dit horloge in een beperkte, gelimiteerde oplage. Deze serie PAM werd geproduceerd tussen 2001-2005. Het jaar van afgifte wordt aangegeven door letters. Het start met de letter ‘D’ en eindigt met de H-serie. De eerste drie series, d,e,f, hadden per serie een oplage van 500 stuks. Deze G serie had een oplage van slechts 300 stuks!
Deze Pam is Nederlands geleverd door Pijnenburg. Het heeft een service gehad in 2016, hierbij zijn de lunette, wijzers en wijzerplaat vervangen. Saillant detail; de oude wijzerplaat maakt onderdeel uit van deze set. De set komt met doos, geen omdoos, en een zwart/blauwe strap van Distefano, een originel pam strap. Er zit nog een originele ongebruikte duik strap bij en natuurlijk de gesp van Panerai. (deze zit niet op deze distefano strap)

Het verplichte (!) rijtje:
Merk en model: Panerai Luminor Submersible PAM 00087
Diameter: 44 mm
Leeftijd: productie jaar 2004 (g-serie)
Factuur en/of certificaat: papieren service bij Steltman zitten erbij, als ook oude dial, inclusief aankooppas met gegevens
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos, geen omdoos, en geen kartonnen doos
Verzendkosten of afgehaald: F2F
Conditie (krassen, werking etc): in zeer goede staat voor datum
Soort uurwerk en kaliber: OP III (Valjoux 7750-P1)
Vraagprijs: 6750
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Up…evt ruil iwc maakt kans…

Een maandag up…heb je een voorstel dan hoor ik t van je. ruil kan, niet blij met de prijs? we kunnen altijd samen kijken…

1 like

Deze Pam is niet alleen een flinke jongen…maar La bomba stijgt ook steeds meer in waarde…

2 likes

Up 6600 euro’s

up voor deze duiker…

1 like

6500 en dan is t klaar🙂