TK: Panerai PAM 005 “Swiss Only”

Bij deze verkoop ik mijn prachtige Panerai. Ik heb met Panerais een bizarre relatie; ik vind het prachtige horloges met een legendarisch verhaal maar op de pols klikken ze nooit echt. En aangezien er geld moest vrijgemaakt worden voor een andere hobby, moest deze maar op het kapblok.

Ik heb dit prachtexemplaar gekocht van Panerista @David78 (https://www.horlogeforum.nl/t/unieke-panerai-005-2004-swiss-only-full-set-3-950/302458 ) en hij is volledig full set (inclusief 2 originele lederen Panerai banden). Ik heb er ondertussen ook de originele rubberen Panerai strap bijgekocht twv €150. Het is een zeldzame “Swiss” only dial van de eerste generatie dus met screwback case (300M waterdicht ipv 150M bij de latere).

Het horloge werd begin vorig jaar verkocht door Burger (factuur zit erbij twv €4100) en heeft toen ook een service gekregen. De staat is gedragen maar werkelijk top voor een horloge uit 2004.

Merk en model: Panerai PAM005/PAM00005
Diameter: 44mm
Leeftijd: 2004
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set + 2 originele banden
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, horloge bevindt zich in Ninove, België
Conditie (krassen, werking etc): 8/10
Soort uurwerk en kaliber: OPII
Vraagprijs: €4100
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Bump!

Weekendbump en bodemprijs: €4000

2 likes

Gereserveerd!

2 likes