πŸ”’ TK: Panerai PAM112 met 4 straps €3525,- πŸ”’

Deze wonderschone Panerai PAM112 limited edition 1460/1500 mag helaas het nest verlaten. Het horloge draagt ontzettend fijn, een stuk kleiner dan je van een 44mm horloge zou verwachten. Het horloge heeft de mooie, typische Panerai sandwich dial. Over het algemeen genomen is het horloge in zeer goede staat, de enige ontzettend kleine beschadigingen zijn drie kleine haarlijn krasjes, één op de zijkant bij de band(niet zichtbaar bij dragen) en twee op de bezel. Deze zijn alleen zichtbaar in bepaalde lichtomstandigheden. Ik wil hier eerlijk over zijn. Het kan gepolijst worden, maar ik wil het horloge in originele staat verkopen.
Het horloge wordt uiteraard geleverd met box, om box, papieren en in totaal 4 bandjes erbij. Van deze banden zijn er 2 origineel van Panerai. Er zit 1 zwart lederen band, 1 donker grijs/zwart lederen band, 1 zwart rubberen band en 1 cognac kleurige lederen band(Ko) bij. Het horloge loopt natuurlijk perfect.

Technische gegevens:
Merk en model : Panerai PAM112
Diameter. : 44 mm
Lugs: 22 mm
Uurwerk : Panerai handwind (zichtbodem)
Leeftijd : 2013
Glas: saffier
Toebehoren : D+P inclusief extra extraen
Staat: zeer mooie staat, zie foto’s. Wat lichte krasjes, maar niks ernstigs.
Prijs: €3625,- exclusief verzendkosten (geen inruil dit keer)
Kan natuurlijk opgehaald worden onder het genot van een kop koffie/thee/fris.
De foto’s:

Bedankt voor het kijken.

15 likes

Veel interesse, maar nog geen deal… Wie slaat toe?

Wegens het kunnen bemachtigen van één van mijn Grail horloges een whooping €100,-! eraf! €3525,- exclusief eventuele verzendkosten.

:lock: Verkocht, mag een slotje op. HF en koper bedankt! :lock: