TK: Panerai Radiomir PAM00323 10 days GMT

Omdat ik weer terug wil naar een Breitling heb ik hierbij een prachtige Panerai Radiomir 10 days in de aanbieding. Een prachtige complicatie: small seconds, datum, GMT (+indicator) en 10 dagen gangreserve (+indicator). Band is originele OEM (via Steltman).

Merk en model: Panerai PAM00323
Diameter: 47mm
Leeftijd: 2015
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2019 (overgenomen van een zeer betrouwbaar forum lid)
Papieren, doos en eventuele accessoires: FULL set
Verzendkosten of afgehaald: Afgehaald in Voorburg, versturen alleen mogelijk na vooraf betalen.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed. In mei 2020 een full service a €1.000 gehad bij Panerai in Milaan (via Steltman en bewijs hiervan is aanwezig). Hierna nog maar weinig gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: P.2003/6
Vraagprijs: €5500

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

UP. Doe een goed bod voor dit prachtige horloge!

Up. Doe een goed bod. Ruilvoorstel met een recente Breitling izgst wordt ook in overweging genomen.

En nog maar eens een upje. Wie doet een mooi bod?