TK: Panerai Radiomir Quaranta 40mm PAM01386 (groene)

Ondanks mijn liefde voor het horloge, komt deze te koop voor de liefhebber. Staat ook te koop op chrono24 (voor heel ander bedrag, hoop dat deze op het forum blijft).

Te koop:

Merk en model: Panerai Radiomir Quaranta 40mm groen P01386 (limited tot 500 stuks)
Diameter: 40mm
Leeftijd: 25-06-2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: Beiden present
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledig compleet
Verzendkosten of afgehaald: Beiden mogelijk, risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw
Soort uurwerk en kaliber: P.900
Vaste prijs: €5500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Bedankt voor het kijken.

36 likes

Heb iets moois op het oog, dus €5450,- weinig meer mogelijk. Is slechts €200,- meer dan een zwarte niet gelimiteerde versie hier is verkocht…

Nog even wat foto’s van de dag dat ik hem kocht, zo kun je er ook bij lopen deze prachtige :sunny:zonnige​:sunny: dagen:

12 likes

Loopt e.e.a. maar nog niks definitief… Zie hem het liefst vaak voorbij komen, maar gaat vandaag ook op Uhrforum om de markt te vergroten.

2 likes