TK: Precista G10 Military PRS-10 (Timefactors)

Te koop (geen ruil):
In de hier welbekende impuls gekocht (en op juiste moment op de juiste website) maar draag het te weinig en ben aan het opruimen.

Komt nauwelijks te koop, afhankelijk van de grillen van Timefactors en hier lang niet aangeboden dus hier is je kans op een zorgeloos en fijn zomerhorloge!

Ik heb het horloge op een leren bandje gedragen welke niet bij de koop zit. De originele NATO is ongedragen. Ik doe er ook 2 nieuwe ongedragen bandjes bij, 1 originele lederen Timefactors en 1 NATO.

Dit is de geüpgrade versie inclusief Ronda uurwerkje met 10 jaar batterij garantie, screw-down kroon, double-dome saffier en 20mm lugs.

Het lijstje:
Merk en model: Precista G10 Military PRS-10 (Timefactors)
Diameter: 37mm
Leeftijd: 16-05-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 16-05-2021 (nieuw gekocht)
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set: omdoos (beschadigd tijdens transport), rode watchroll, instructie/garantieboekje, grijze NATO (ongedragen) en als extra 2 ongedragen banden. 1 originele Timefactors Aviator bruine band, en 1 “de luxe pepsi diver” NATO van Cheapest Natostraps.
Verzenden of afhalen: kan beide. Ophalen omgeving Den Haag.
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw. Paar keer gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Rondas 715Li quartz
Vraagprijs: 340,- ex verzenden
Mocht je denken “he klopt die prijs wel, op de site wordt het horloge voor 195 pond verkocht?”. Dat klopt, maar daar komen nog 31 pond verzendkosten bij, en nog 75 euro aan invoerrechten en omzetbelasting. Dus in totaal 360 euro uitgegeven voor het horloge en de lederen band. Nu dus 340 euro met nog een extra NATO.

De details van de website:
CASE
• 316L stainless steel, bead blasted
• Diameter 39.1mm across including crown, 37.1mm top to bottom
• Lug to lug height 42mm
• Thickness to top of crystal 11.2mm
• Lug spacing 20mm
• Anti-magnetic 4800 A/m
• Water resistance 100 metres
• Weight 49 grammes without strap
• Screw back, drilled lugs

DIAL
• Semi-matte black
• Hour dots & triangle at Super Luminova X1 C3
• Date at 3 o’clock position

HANDS
• Polished silvered, luminous filled
• Luminous: SuperLuminova C3

CRYSTAL
• Hi-dome sapphire (box crystal)

MOVEMENT
• Ronda 715Li with 10-year battery life (CR2016 Battery)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

zwarte bandje zit niet in de koop!

groene canvasbandje zit niet in de koop!

5 likes

Up!

Up, zomerprijs van 300 euro :sunglasses:

3 likes

Up!

3 likes

Up!

2 likes

Up

1 like

4 likes

290 euro, ex de extra bandjes.

1 like

Blijft een leuk horloge. Ga de advertentie niet meer uppen maar m zelf weer dragen.
Stuur maar een PB als je interesse hebt!

3 likes