TK Precista PRS-18Q COSC

Haalde begin deze week de Precista nog eens boven en zag aan de EOL functie dat de batterij aan vervanging toe was.
Daardoor beseft dat ik deze amper draag en daarom …

Te koop

Merk en model : Precista PRS-18Q COSC
Diameter : 39 mm
Dikte : 13 mm
LTL : 47 mm
Lugbreedte : 20 mm
Leeftijd : juni 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar) : eerste eigenaar
Factuur en/of certificaat : ja
Originele doos en/of eventuele accessoires : op originele nato, travel case voor 2 horloges, extra bandje
Verzendkosten of afgehaald : voorkeur ophalen omgeving Antwerpen. Verzekerd verzenden op kosten van koper.
Conditie (krassen, werking etc) : goede staat, oppervlakkige veegjes in beadblasted coating.
Soort uurwerk en kaliber : ETA F06.411 Quartz COSC
Vraagprijs : €300

Ik heb zelf het batterijtje eruit gehaald. Dus na het plaatsen van een nieuwe lijkt het me aangeraden eens op waterdichtheid te laten testen.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

edc316dd6577ccce830fec5687b0c1981cee6aac_1_281x500

Foto van het horloge op het extra bandje

2 likes

Prijs omlaag naar €270.

2 likes

Ik dacht altijd dat we deze destijds gekocht hadden voor €320.
Wat blijkt nu, dat is niet juist, het was €230.
Dus prijsverlaging naar €200.

7 likes