TK: Rado Diastar Ceramic

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Rado Diastar. Helaas draag ik het horloge niet meer zo vaak, eigenlijk nooit meer het afgelopen half jaar. Daarom wil ik het graag verkopen en hopelijk binnen dit forum houden.

Merk en model: Rado Diastar Ceramic
Diameter: 27mm
Leeftijd: Ongeveer 1994
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020 overgenomen van forumlid
Factuur en/of certificaat: Nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: 5 extra schakels, nu passend op 16,5cm pols
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen
Conditie (krassen, werking etc): Horloge loopt perfect en op tijd. Vorige week nieuwe batterij en 3ATM druktest gehad bij bekende horlogemaker in Leusden. Krasjes en haarlijntjes op de band (beste zichtbaar onder felle lamp gezien keramisch, onder gewone omstandigheden veel minder) maar netjes gezien leeftijd. Aan de bovenkant van het glas zijn helaas links en rechts beschadigingen te zien. Echter komt het horloge wel door de 3ATM druktest. Vervangen van het glas zou volgens de horlogemaker eventueel mogelijk zijn.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 325 euro
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

8 likes

Up!

1 like

Up!

1 like

Wellicht leuk voor de komende kerst? :slight_smile:

1 like

Up!

1 like

:up:

1 like

Price drop naar 300 euro

2 likes

Up

1 like

Up!

1 like

Up! Nog steeds leuk, nu voor oud&nieuw? :blush:

2 likes

Up!

2 likes

Up!

1 like

Het horloge is er nog, upje! Sta open voor een bod of evt ruil met een midsize duiker.

1 like