TK Revue vintage 70`s oversized beauty met doos tag bookje

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en niet te ruil ! , wegens opruiming van de collectie, prachtige oversized dress watch

Revue Cerberus DS in 40mm !! kast diameter, handwinder en datum. Helemaal origineel en een volledige service gehad in januari 2021, kopie bon komt erbij. originele soleil brushing op de lunette, originele kroon met logo, originele sluiting met logo, lederen band ( 22mm lugbreedte , lekker stoer ) in heel goede staat. Prachtig manufacture uurwerk MSR T46, en nu niet roepen vintage = moeilijk, want hij is in uitstekende staat, en je krijgt er een compleet werkend donor uurwerk bij!!
Uurwerk loopt binnen 2-3 sec p/dag rustig tikkend op 19800 A/u. Voor de schokverwerking zit er het Certina DS bescherming systeem in.

Leeftijd: begin jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec 2020
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: periode correcte doos ( vlek aan de binnenkant ), originele hang tag en garantie boekje
Verzendkosten of afgehaald: aangetekend verzenden in NL is inclusief
Conditie (krassen, werking etc): echt, echt heel mooi met deze creme/champagne wijzerplaat met opgelegde uurmarkeringen. De tritium stip op 3 is er helaas af, er zit een klein klein vlekje op de uren hand, een veegje op de lug rechtsonder en een streep op de lug rechtsboven. Acryl glaasje geeft de bekende warme gloed en heeft geen schade. Als je met een loupe iets vindt heb je ook vast wel polywatch in huis om het weer op te lossen.

Soort uurwerk en kaliber: MSR T46 , 48 uur goede gangreserve
Prijs : vanwege het uitzonderlijke formaat voor die tijd, de spullen die erbij zitten, de full service, en omdat`ie zo mooi is, € 1500,- om je voor eeuwig te onderscheiden van de massa !

en heb je goede argumenten waarom het iets goedkoper moet dan hoor ik die graag !

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

:star_struck: :+1: :smiley: