TK: Rolex Air King uit 2024

Alleen te koop en geen ruil

Binnen de Rolex familie geeft dit horloge voor mij nog steeds het wow gevoel :green_heart: Toch is het tijd voor iets anders vandaar dat de koning mag verhuizen naar een ander paleis. De Air King is in roulatie gedragen samen met vier andere horloges. Hoogstens 15 keer gedragen dus je krijgt een zeer net horloge.

Merk en model: Rolex Air King,126900
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 17 februari 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen:17 februari 2024, ben de 1e eigenaar.
Factuur en/of certificaat: factuur van Schaap en Citroen ter inzage.
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set plus extra schakel.
Verzendkosten of afgehaald: afspreken bij mij thuis of openbare gelegenheid in de buurt van Amsterdam/Leiden/Den Haag. Koffie of een drankje staat voor je klaar.
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat, een swirl op de clasp en twee mini swirls aan de zijkant van de clasp die makkelijk zijn weg te poetsen als je dat zou willen.
Soort uurwerk en kaliber: 3230.

Vraagprijs: € 7550

Aub geen marktplaatscommunicatie en onrealistische biedingen.
Listprijs is € 7700

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

49 likes

Op zoek naar een Air King in Dusseldorf? :smiley:
Exhibition only.

:up:

2 likes

Prijs naar € 7450 :up:

4 likes

De prijs naar € 7400 en een :up:

6 likes

:up:

€7350

5 likes

:up: € 7325

Ligt nog steeds bij de DNK te wachten :face_with_peeking_eye:

12 likes

https://youtu.be/rmPnEFbfv6Q?si=Nq8iyvhHas1SuG93

1 like

Up or down :laughing:

Prijs naar € 7250, blijf niet oneindig dalen want dan ga ik hem zelf dragen. Tot nu toe biedingen ontvangen die net iets te laag waren voor een horloge dat niet veel is gedragen.

10 likes

Veel hartjes en knuffels voor de Air King.
Maar diepgaand is het nog niet. Beetje schuren en slijpen.

Air King
De allemansvriend, sportief, casual chic, hakken en zagen in de disco, op de camping zorgt de
Air King voor balans t.o.v. de subs maar in Ciel Bleu is de Air King welkom vanwege het gele kroontje, eigenwijs, COSC, 70 uur gangreserve, easylink, de perfecte instapper of de ultieme doorgroeier, je kijkt er vaker naar dan je vrouw want 24 uur genot :laughing:

6 likes