TK | Rolex Ankers, Naambordjes & Boek.

Te koop aangeboden:

3 stuks (Sub, Deepsea, Dweller) Rolex ‘etalage’ Naambordjes

Vraagprijs: 100 euro p/stuk incl. verzenden binnen NL (PostNL met T&T)

2 stuks Sea-Dweller Ankers 1.220m/4.000ft

Vraagprijs: 100 euro p/stuk incl. verzenden binnen NL (PostNL met T&T)

Hiervoor staat een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Feedback op HF: Klik …

2 likes

:up:

Misschien dat diegene die twee weken terug het setje van @Albert_Neri heeft gekocht (deze) de reeks Rolex naambordjes compleet wil maken met die van de duikers erbij? Dus de sub, de dweller en de deepsea … en de ankertjes zijn ook leuk als sleutelhanger als je geen oude dweller hebt. Gewoon omdat het kan!

1 like

2 likes

Het is even schrikken, zo’n anker … :innocent:

giphy

NB De bordjes en de ankers zijn nog te koop, als ‘alles in één deal’ of los. Leuk, maar ik ga dit weekend toch ook maar eens kijken hoe eBay werkt. Wellicht heb ik daar (buiten NL) een beetje meer succes. Ik ben dan in ieder geval wel de goedkoopste zag ik al. Ten opzichte van handelaren al helemaal. Maar da’s logisch, die moeten het brood gesmeerd krijgen met dit soort spullenboel. Ik hoef geen winst te maken, verlies trouwens ook niet.

Fijn weekend!

:beers:

Ben nog niet aan het eBaygedoe toegekomen dus hier ook gewoon maar weer even onder de aandacht. Elders goedkoper gezien, wil je een alles in één prijsje of weet ik veel stuur me maar een PB!

Ik bladerde vandaag even door een catalogus/prijslijst uit 2006/7, die ik nog bij een stapeltje Rolex leesvoer heb liggen. Hoop veranderd!

Niet alleen de prijzen. Alles uit de catalogus was toen nog gewoon op voorraad (of direct te bestellen) bij de AD en 't ging op the interwebz vaker om de inhoud dan over het geld. Was leuk. Sjips, ik word een ouwe zeur … :innocent:

… tijd voor een soort van ‘Summer Sale’. :sunny:

Koop je alles in eens voor de prijs van € 495,- dan krijg je een Mondani ‘Rolex Gallery’ boek er gratis bij. Het boek verkeert in een uitstekende staat, is slechts een paar keer doorgebladerd en heeft verder in de boekenkast gestaan.

Persoonlijke overdracht heeft in dit geval wel de voorkeur in verband met de afmeting, gewicht en kwetsbaarheid. Het aanbod geldt t/m 12 augustus 2022, daarna gaat het boek weer terug de kast in. Daar staat 'ie ook prima. :wink:

Alleen morgen nog summer sale, daarna weer terug naar ‘het oude normaal’. Dan gewoon weer upperdepup totdat we een ons wegen, omdat het kan en omdat een aantal mensen het ontzettend kan waarderen. Hoe leuk is dat, vanaf januari al upperdepup … :wink: