TK. Rolex Cellini Date 39mm 50515

Te koop:

Merk en model: Rolex Cellini Date
Diameter: 39mm
Leeftijd: 2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2023
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: 3165

Vraagprijs: € 13.999,-

(Voorlopig geen inruil, maar van het merk Rolex mag je het altijd proberen.)

De Cellini lijn van Rolex is altijd een ietwat ondergeschoven kindje, maar dit model is zo mooi. En gewoon een geweldige dress watch. Wijzerplaat is zo mooi.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

111 likes

Wat een hoop :heart: krijgt deze mooie Cellini en terecht. Paar serieuze reacties al gehad, maar nog geen concrete deal.

Weer even onder de aandacht, van dit horloge kan je geen spijt krijgen.

Groet,
Martin

1 like

Weer even onder de aandacht.

En een prijsaanpassing € 13.750,- zonder inruil.

En heb je interesse, mail gerust, maar reageer ook netjes terug nadat je antwoord hebt gekregen. Ook mag je een inruil voorstellen van Rolex of Omega, maar maak het voorstel concreet.

Groet,
Martin

1 like

Bij 100 :heart: op de advertentie wordt de prijs € 13.500,- zonder inruil, gelijk de bodem.

Rolex en Omega inruil sta ik voor open maar ben erg kieskeurig.

2 likes

Nog 7 :heart: en we hebben een nieuwe prijs…

7 likes

Dank allemaal voor de :heart: lang leve de liefde.

€ 13.500,-

Nu nog opzoek naar een geschikte overname kandidaat.

Graag iemand die netjes communiceert, een reactie terugstuurt, eerlijke voorstellen doet, afspraken nakomt, het geld er ook voor (over) heeft en als laatste, alles samenvattend, een groot horloge liefhebber is.

Groet Martin

3 likes