TK Rolex Datejust 1600 oyster Sigma matzwart

Te koop:
Rolex Datejust 1600 met zeer mooie matzwarte sigma wijzerplaat en folded oyster band.

Merk + model: Rolex Datejust ref. 1600
Diameter: 36 mm
Productiejaar: 1972
Doos en papieren: Enkel horloge met rolex doos
Uurwerk: Rolex automaat met quickset datum
Prijs: 3.450

Het horloge heeft een zeer mooie matzwarte wijzerplaat waarbij alle tritium dots not intact zijn. De plaat kleurt in het zonlicht naar muisgrijs. De folded 7836 oyster band met 12 schakels draagt zeer comfortabel. De maximale rek is te zien op de foto. De endlinks hebben de referentie 358 en de clasp is voorzien van het correcte jaartal 72 welke past bij het serienummer van 2.7XXXXX.
De kast is nog netjes dik zonder gekke beschadigingen. Het uurwerk windt goed op, de datumschijf met open 6 en 9 wisselt direct op 12 uur.
Ik lever er een groene rolex doos bij.

image

17 likes

Paar berichtjes gehad van oplettende leden. Ik bedoelde dat de datum op 12:00 direct wisselt en niet dat het een quickset is.

1 like

Up

1 like

Vanmorgen het uurwerk laten controleren door mijn horlogemaker. Uurwerk ziet er zeer netjes uit en loopt goed met -2 sec per dag.

2 likes

Up en naar 3350

Up en naar 3250.

6 likes

Krijg genoeg leuke reacties, veel inruil maar nog geen deal kunnen sluiten. Ik sta ook open voor inruil, alleen enkel voor Rolex en dat mag ook zeker met cash up vanuit mijn kant :sunglasses::ok_hand:

Horloge is verkocht.

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.