TK: Rolex Datejust 16233 zwarte plaat

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Rolex Datejust 16233

Diameter: 36mm
Leeftijd: 2001
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 8/2023
Factuur en/of certificaat: Originele papieren
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, vintage pouch, boekjes
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur persoonlijke overdracht, maar bespreekbaar
Conditie (krassen, werking etc): hele nette staat
Soort uurwerk en kaliber: 3135
Vraagprijs: 6995€

Hierbij bied ik met gemengde gevoelens mijn prachtige Rolex Datejust 16233 fullset uit 2001 tekoop aan. De staat van het horloge is uitzonderlijk goed, en nog maar zeer weinig te vinden. Het betreft een fullset, dus met originele doos en papieren. Op de foto waar de Datejust in de originele doos ligt, is de reflectie van de messcherpe bezel te zien.

Hij loopt keurig binnen de Rolex specificaties met ongeveer +3 sec per dag. De Datejust staat op 21 schakels, dus geschikt voor grote polsmaat! Een vergelijkbaar model (fullset) in Nederland staat tekoop voor €7600.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

29 likes

Mijn 16233 blijft in de stille verkoop tegen de vaste vraagprijs, er komen hierna geen UP’s op deze post maar blijft wel vindbaar voor de gene die specifiek op zoek is naar een zeer mooie 16233.

10 likes