TK: Rolex Datejust Oysterquartz

Te koop:

Merk en model: Rolex Datejust Oysterquartz 17000
Diameter: 36 mm
Leeftijd: ca 1978
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 3 okt 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen doos/papieren
Verzendkosten of afgehaald: nader overeen te komen. Afhalen regio Hilversum.
Conditie (krassen, werking etc): nette vintage staat.
Soort uurwerk en kaliber: quartz
Vraagprijs: 4900€

Na enige tijd wikken en wegen toch besloten dat de Oysterquartz plaats mag maken voor een Explorer. Mooie Mark I Oysterquartz met de simpele wijzerplaat met enkel 3 regels (Rolex Datejust Oysterquartz) en mooie verkleurde plots. De mark I is slechts 18 maanden geproduceerd in de 25 jarige looptijd van de Oysterquartz. Met een diameter van 36mm draagt het horloge iets groter vanwege de vorm van de kast met de geïntegreerde band. Een kenmerkend 70s uiterlijk, enigszins vergelijkbaar met de Gerald Genta stijl. Het horloge is voor de leeftijd in een mooie staat, bevat wat gebruikerssporen maar is in ieder geval mooi scherp en niet rond gepolijst. Zover ik heb kunnen vinden de goedkoopste op internet in Europa. Loopt uiteraard altijd netjes op tijd :wink:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

26 likes

Vwb de aanvullende verkoopregels:

2 likes

Up🔝

1 like