TK: Rolex DJ 36mm 126234 (silver dial, fluted, jubilee)

Te koop:

Merk en model: Rolex Datejust 36mm 126234
Diameter: 36mm
Leeftijd: 12/2019
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 30/12/2019 S&C Maastricht
Factuur en/of certificaat: zoektocht naar de factuur gaat verder. Tot op heden nog niet gevonden.
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele omdoos, doos, hangtag, extra link en garantiebewijs. Complete set dus! (ik schrok er zelf nog van dat ik alles nog had toen ik de doos van zolder haalde :slight_smile: )
Verzendkosten of afgehaald: enkel fysieke overdracht zodat de koper zelf de staat van het horloge kan bepalen. Zo zijn er geen misverstanden. Waar (bij een dealer ter verificatie indien gewenst?) laat ik over aan de koper. De overdracht kan echter pas gebeuren wanneer ik 100% zeker ben dat het geld op de rekening staat. Ik woon dicht tegen de Nederlands grens (+/- 10km van Maastricht) en ben natuurlijk bereid om de eventuele koper tegemoet te rijden.
Conditie (krassen, werking etc): naar mijn gevoel goede tot zeer goede staat, maar dat is misschien voor iedereen anders te interpreteren. Vraag dus gerust om meer foto’s. De gebruikelijke haarlijntjes heb ik zo goed mogelijk in beeld proberen te brengen door foto’s te maken in een licht dat de horloge niet flatteert :slight_smile: Aan de zijkant is er ter hoogte van 8h een kras van 1mm die iets dieper is dan een haarlijntje. Zie ook de laatste twee foto’s voor een beeld van de conditie van het horloge in natuurlijk daglicht
Soort uurwerk en kaliber: kaliber 3235
Vraagprijs: 10.000 euro. Voor zover ik kan zien heb ik hierdoor de gebruikelijke chrono 24 ‘marge’ al in mindering gebracht
Reden van verkoop: de afgelopen twee jaar heb ik het horloge nog amper gedragen. Tijd voor iets nieuws en het heeft weinig zin om een duur horloge jaren aan de kant te laten.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

28 likes

Up en prijsverlaging naar 9.500 euro!

2 likes

Up en naar 9000 euro.

2 likes

Up en naar 8700. Vanaf dan wordt het interessanter om in te ruilen bij de AD.

4 likes

Uoje. Bieden mag altijd, maar wie denkt dat ik hem 1700 euro onder list verkoop, bespaart zich beter de moeite. Niet te geloven :rofl:

6 likes