TK: Rolex Explorer 1 (124270 36mm)

Te koop:

• Merk en model: Rolex Explorer 1 - ref. 124270
  • Diameter: 36mm
  • Lug to lug: 43mm
  • Dikte: 11.5mm
  • Bandaanzet: 19mm
  • Leeftijd: 6/2021
  • Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): eind 2023
  • Factuur en/of certificaat: ingevulde Rolex garantiepas. Nog garantie tot 6/2026
  • Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set met alle boekjes, ingevulde garantiepas, hangtag, bezelbeschermer, extra schakels (alle schakels zitten er bij), doos, omdoos.
  • Verzendkosten of afgehaald: enkel ophalen ivm waarde, bij mij thuis (Gent, België) of op een andere locatie met een drankje (koffie, biertje, cocktail, …) op mijn kosten.
  • Conditie (krassen, werking etc): mooie gedragen staat. Ik heb op de foto’s de staat zo goed mogelijk proberen weergeven. Lichte swirls op de bezel, tikje op de linkerzijkant, lijntje op de lug linksboven, ook eentje op de bracelet (alles staat op foto), wat deskdive sporen op de sluiting. Maar al bij al niets ernstigs en heel netjes voor een in rotatie gedragen exemplaar! Loopt perfect binnen specificatie van -2 / +2s per dag. Oogt gewoonweg prachtig om de pols.
  • Soort uurwerk en kaliber: calibre 3230, automatisch uurwerk met 31 juwelen, Chronergy escapement, Paraflex schokdempers, Parachrom hairspring. 70 uur gangreserve. Maximale afwijking van -2s / +2s per dag.
  • Vraagprijs: €6950 (me even op Watchcharts gebaseerd waar de marktprijs vandaag op €6974 staat, maar een goed bod is steeds welkom)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Ik heb getracht om alles zo goed mogelijk vast te leggen. Kan ook een filmpje sturen indien gewenst.
Bij vragen, eenvoudigweg een berichtje sturen! Rechtstreeks reageren op deze advertentie is niet toegestaan.

Foto’s zijn van een half uurtje geleden. Het horloge wordt momenteel niet meer gedragen.

36 likes

Even omhoog met dit ‘go anywhere, do anything’ horloge.
Onder een kostuum of in combinatie met t-shirt en teenslippers, deze doet het allemaal met sprekend gemak :ok_hand:

Inruil heel erg beperkt mogelijk met een Rolex 15000 / 15200 OP Date of 14000M Air-King.

Leuke review van deze ref. 124270, voor wie er graag meer over wil weten:

En een foto uit datzelfde stuk waar de Rolex Chromalight lume goed tot zijn recht komt in de witgouden markeringen en wijzers!

9 likes

Up! En prijs naar €6850 “of een goed bod” :upside_down_face:

3 likes

Effe het mes erin, prijs naar €6650 :hocho:
Fijn weekend HF!

5 likes

Omhoog met deze alleskunner! :flashlight: :mount_fuji: :sailboat: :person_climbing: :cocktail: :airplane:

5 likes

:fallen_leaf: PRICEDROP :fallen_leaf:

Deze full set Rolex Explorer met nog jaren garantie kan je al om de pols hebben voor slechts … :drum:

:point_right: €6499 :point_left:

:scream_cat:

Onmiddellijk beschikbaar, en toch €951 uitsparen tegenover de prijs bij de Rolex dealert, het kan!

5 likes

Weekend up :slight_smile:

Nou vooruit, we duwen 'm duizend euro onder list!

Prijs dus naar €6450 :handshake:

12 likes

Up & down naar €6399 :crazy_face::flushed::exploding_head::dotted_line_face::dizzy_face::face_with_spiral_eyes:

1 like

Topic bump & prijsverhoging naar €6400 :grin:

Ondanks ik een rechtstreekse verkoop prefereer, best al wat ruilvoorstellen gehad. Als je dan toch de moeite neemt een PM te sturen, maak het dan aub meteen concreet. Dus niet: “wil je ruilen met mijn Patek Nautilus”, maar een duidelijke omschrijving van het horloge dat je zou willen inruilen, met duidelijke foto’s, en inruilbedrag dat je voor ogen hebt. Maw graag alle info die je anders ook in een advertentie hier op HF zou plaatsen :slight_smile:

Heb je een vraag? Wil je graag een onderbouwd bod doen?
Stuur me gerust een bericht.

Noot van de redactie: verwijzen naar winkel X waar ze een 124270 voor 5k te koop zouden hebben, en je dus de mijne wel wil kopen voor dat bedrag, heeft weinig zin. (Ik kan namelijk ook gewoon op bovenvermelde website kijken en zien dat ze er €7495 voor vragen).

10 likes

Indian summer en een Explorer om de pols, beter wordt het niet :sun_with_face:

14 likes

Up & down naar €6350 :saluting_face:

Kijk dan! :heart_eyes:

11 likes

Geen praatjes zonder plaatjes. Nog even omhoog met deze :slight_smile:

10 likes

Wie doet me een goed bod? Ik bijt niet :slight_smile:

9 likes