TK: Rolex Explorer 2 (2008) - 16570

Om de collectie in te dikken tot een formaat waarbij ik me comfortabel voel, heb ik besloten afstand te doen van een aantal horloges, waaronder deze Explorer 2. Het horloge komt als ‘Full Set’, dus inclusief doos en papieren en is van November 2008.

Deze neo-klassieker is eind vorig jaar onder handen genomen door de mannen van Tempus, zij hebben ervoor gezorgd dat de kast en band er weer als nieuw uitzien. De Bezel is ongepolijst gelaten in overleg met Tempus. Ook is er een nieuw glaasje geplaatst. Sindsdien is het horloge niet meer gedragen.

Als je een 16570 zoekt, dan wil je deze versie! Wat hem o.a. uniek maakt:
• Het verbeterde 3186 uurwerk, met een oplossing voor de ‘wiebelende’ GMT wijzer uit de vorige generaties
• Rehaut versie, dus met Rolex gravering aan de binnenzijde van de kast

Verkoop heeft absoluut de voorkeur, enige inruil die ik overweeg is de Grand Seiko SBGA414 ’SHUNBUN’

Merk en model: Rolex Explorer 2 16570
Diameter: 40mm
Leeftijd: November 2008
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06/2022
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full Set, inclusief doos en papieren. Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): In fantastische staat
Soort uurwerk en kaliber: 3186
Vraagprijs: 8500,- euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

46 likes

:point_up:

2 likes

Up en (voorlopig) laatste prijsverlaging naar 8250,-.

Jouw kans om de Officiële clubbatch van de Mannen van de Tijd podcast te bemachtigen

2 likes

Gereserveerd voor een forumlid

6 likes

Weer beschikbaar!

2 likes

Up

Up

Ruil met een recente Datejust of OP in 36 wordt ook overwogen. Geen two-tone, moet op staal zijn en met de blauwe of groene wijzerplaat.

2 likes

up

Up en naar 8100,-

1 like

Up nr. :keycap_ten:

Kom maar door met inruilvoorstellen, maar wel graag in combinatie met cash aub

Up

:up:

2 likes

up en naar de bodem van 8.000

afbeelding

:wave: