TK: Rolex Explorer II 226570 Polar (NL 11-2021)

Te koop: Rolex Explorer II 226570 Polar (NL 11-2021)

Ik heb besloten dat deze Polar de collectie weer mag verlaten voor iets anders.

Een prachtige horloge of tool-watch, maar in de roulatie merk ik dat hij een beetje achter blijft bij de rest van de modellen op staal.
Daarom is deze, in de periode van mijn bezit, dan ook maar enkele keren spaarzaam gedragen en dat is er ook aan af te zien.

Ik heb het horloge een maand ná Nederlandse levering kunnen bemachtigen bij @WristCandy. De factuur hiervan is uiteraard aanwezig en overlegd met @Jur. Voor hetzelfde bedrag mag deze sublieme Polar dan ook weer door naar een ander baasje.

Merk en model: Rolex Explorer II 226570 Polar
Diameter: 42mm
Leeftijd: 11-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2021
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Valkenswaard onder het genot van een drankje en horlogepraat.
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw (sticker op bovenste gedeelte van sluiting nog aanwezig)
Soort uurwerk en kaliber: 3285 ( met GMT )
Vaste prijs (wat ik er ook voor heb betaald): € 10.950,- (geen inruil)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

UP voor deze ijspegel!

7 likes

WEEKEND-UP voor deze Rolex Olaf:bangbang:

Uit nieuwsgierigheid zet ik het inruil-deurtje op een heel klein kiertje en stel ik de waarde bij inruil vast op € 11.500,-!

Op de eerste plaats een evt. inruil-optie in de vorm van een mooie Panerai Radiomir met “wired-lugs” tot max. 45mm. of anders een mooie (andere) Rolex, Omega of Tudor BB.
( Cash-up mijnerzijds heeft niet de voorkeur. )

Uitsluitend Full-sets in uitmuntende staat verkerend komen door de auditieronde!:wink:

Begin vd week-UP:bangbang:

Dit weekend al een paar “wild-cards” in de auditie-ronde voor de inruil-optie gehad, maar nog geen kandidaten gehad, die door mochten naar het echte podium.
(Ja, de jury is kritisch….:wink:)

Dus verras me maar, met iets wat door het kiertje van het inruil-deurtje past en hou hierbij ook even de inruilwaarde van € 11.500,- in de gaten!

3 likes

Midweek-UP:bangbang:

Al een paar leuke (inruil-)kandidaten in de auditiezaal mogen ontvangen, waarbij de één zich wat sympathieker presenteerde, dan de ander…

Ook kwamen er kandidaten binnenwandelen, die de regels en voorwaarden niet helemaal goed gelezen hadden en een teleurstelling te verwerken kregen.

Dus nog een keertje voor de duidelijkheid; het inruildeurtje staat op een heel klein kiertje, waarbij hierboven :top: (in een eerdere post; effe naar boven scrollen) de bijbehorende voorkeuren staan beschreven.

En voor de “Die-hard”-onderhandelaars; waarde bij inruil bedraagt € 11.500,-

Losse verkoopprijs (dus zonder inruil) bedraagt € 10.950,-.

afbeelding

Friday-WEEKEND-DEAL-up:bangbang:

Met het oog op iets anders leuks, heb ik voor de snelle beslisser aankomend weekend (28&29-01-2023) een mooi en scherp aanbod:

Prijs bij inruil: € 11.000,- (inruil tot max. 4k)

:bangbang:Prijs zonder inruil: € 10.500,-:bangbang:

:bangbang::top::top::top::top::top::top::top::top::top::top::top::top::bangbang:

Midweek-UP:bangbang:

Iets poëtisch:
“De sneeuw is gesmolten en de liefde voor de Polar lijkt te zijn bekoeld….”:wink:

Wellicht ben ik wat té terughoudend geweest met inruil-opties en moet ik deze wat bijstellen en het “inruil-deurtje” wat verder op een kier zetten?:thinking:

Prijs bij inruil: € 11.500,- (inruil van ander horloge bij voorkeur met een waarde tot max. 4k)

Prijs zonder inruil: € 10.950,-

NOTE: Vragen staat vrij en prijs bij serieuze interesse (of bij een mooie inruil-optie) is bespreekbaar!

:top::top::top::top:WEEKEND-UP:bangbang::top::top::top::top: