Te koop: Rolex Explorer II 226570 Polar (NL 11-2021)
Ik heb besloten dat deze Polar de collectie weer mag verlaten voor iets anders.
Een prachtige horloge of tool-watch, maar in de roulatie merk ik dat hij een beetje achter blijft bij de rest van de modellen op staal.
Daarom is deze, in de periode van mijn bezit, dan ook maar enkele keren spaarzaam gedragen en dat is er ook aan af te zien.
Ik heb het horloge een maand ná Nederlandse levering kunnen bemachtigen bij @WristCandy. De factuur hiervan is uiteraard aanwezig en overlegd met @Jur. Voor hetzelfde bedrag mag deze sublieme Polar dan ook weer door naar een ander baasje.
Merk en model: Rolex Explorer II 226570 Polar
Diameter: 42mm
Leeftijd: 11-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12-2021
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in Valkenswaard onder het genot van een drankje en horlogepraat.
Conditie (krassen, werking etc): als nieuw (sticker op bovenste gedeelte van sluiting nog aanwezig)
Soort uurwerk en kaliber: 3285 ( met GMT )
Vaste prijs (wat ik er ook voor heb betaald): € 10.950,- (geen inruil)
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).