TK: Rolex OP 116000 'Blue Explorer'

Lieve forumvrinden,

De onderstaande Rolex Oyster Perpetual 116000 met blauwe 3-6-9 dial heeft mij het afgelopen jaar zeer gelukkig gemaakt. Mei 2019 aangekocht bij de Rolex Boutique in Maastricht.
Het horloge hoeft niet perse weg maar als ik er iemand anders mee kan verblijden sta ik daar dus voor open :smiley:

In principe niet te ruil, al is een ruil met een Cartier Tank (Solo) te bespreken :blush:

Te koop:

Merk en model: Rolex Oyster Perpetual
Referentie: 116000
Diameter: 36mm
Leeftijd: mei 2019
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set! Alles erop en eraan; hangtag, doos, omdoos you name it!

Verzendkosten of afgehaald: Zolang we aan de RIVM richtlijnen voldoen, afhalen!

Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw. Een jaar met liefde gedragen en altijd zeer zuinig op geweest!

Soort uurwerk en kaliber: cal. 3130

Vraagprijs: 4500

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

33 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Afgelopen dagen veel aandacht en interessante biedingen gehad. We zijn alleen nog niet tot een deal gekomen.
De vraagprijs verlaag ik naar 4350.
Ik hoor het graag :smiley:

2 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Mag een slotje op; verkocht aan HF lid!

2 likes