Hierbij verkoop ik mijn ongedragen Rolex Oyster Perpetual 36mm uit 2025. Ik heb getwijfeld of voor mij de 41mm of 36mm de perfecte maat was en had het geluk dat ik ze beide kon/mocht aanschaffen. De 41mm is voor mij de betere keuze en wordt dus ook gedragen. Deze heeft sinds aankoop in de kast gelegen en ik hoop er hier een nieuwe eigenaar voor te vinden. Is dus nieuw, buiten twee passessies niet gedragen. Alles zit erbij. Geen inruil.
Het betreft nog de versie met de sunburst wijzerplaat, dus niet de nieuwe blauwe wijzerplaat. Dat nieuwe blauw is mooi maar naar mijn bescheiden mening veel minder tijdloos dan deze. Dus grijp je kans als je nog een nieuwe wil met die super mooie wijzerplaat.
Merk en model: Rolex 126000
Diameter: 36 mm
Leeftijd: 2025
Datum waarop het in mijn bezit is
gekomen(maand/jaar): juni 2025
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen omgeving Rotterdam of verzekerd verzenden op kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
Soort uurwerk en kaliber:
Vraagprijs: €7.250,- vast
Ik verkoop alleen aan forumleden met goede recensies.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.