TK: Rolex Submariner 124060

Te koop.

Merk en model: Rolex Submariner 124060
Diameter: 41 mm
Leeftijd: juni 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juli 2024
Factuur en/of certificaat: certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos , hangtags, bezel protector.
Verzendkosten of afgehaald: op te halen in de regio Roermond
Conditie (krassen, werking etc): in zeer goede staat
Soort uurwerk en kaliber: 3230
Vraagprijs: € 10.450,00

Na een maand alweer onrust in de tent en wat anders op het oog. Vandaar dat deze weer door mag.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

46 likes

Inruil Datejust, fluted bezel, jubilee en zilveren wijzerplaat is eventueel bespreekbaar mits in nieuwstaat en niet ouder dan 2024.

1 like

Een Datejust 126300 smooth bezel met jubilee en groene wijzerplaat is ook een optie.

1 like

Op dit moment alleen nog interesse in een Rolex 126300 met jubilee of een Cartier Santos de Cartier WSSA0029 als inruil.

Up

Up voor deze prachtige Sub!

1 like

Alleen nog te koop, dus geen inruil meer op dit moment.

1 like

Weekend up!

2 likes

Ik hoop de onrust een beetje de kop in te kunnen drukken en het plan is om de Sub te vervangen door een mooie dresser. Inruil dus weer bespreekbaar en uiteraard ook nog gewoon te koop.

Ik denk nu bijvoorbeeld aan een Grand Seiko op leder. Qua model zoiets als de recente SLGW003.

Dus in ieder geval iets in deze trant. Uiteraard in topstaat, net zoals mijn Submariner, en liever niet ouder dan 2023.

Overigens is mijn Submariner gewoon in Nederland aangeschaft (S&C) en heb ik van de eerste eigenaar, een gerespecteerd HF lid, overgenomen. Dat moet toch wel een goed en vertrouwd gevoel geven :blush:

3 likes

Nieuwe week, nieuwe kansen :blush:

Ps. Bedankt voor de ruilvoorstellen maar vanaf nu alleen nog te koop.

De vervanger is inmiddels besteld dus deze zo goed als nieuwe Sub mag nu zo langzaamaan echt vertrekken :blush: Vriendelijk verzoek om van nu af aan alleen nog te reageren als je echt interesse hebt en door wilt pakken.

5 likes

Zonnig zondags upje.

1 like

Up met een paar verse foto’s van vandaag.

11 likes

Up

7 likes

Zonde dat deze weg ligt te stoffen. Wie pakt er door op deze schitterende icoon?

5 likes