TK: Rolex Submariner 16610

Hi ha ho, flipperen doe je zo!

Altijd mijn grail geweest, maar toch andere plannen. Derhalve bied ik deze geweldige SUB weer aan. Ik heb het horloge op originele Rolex SEL band gezet, op de clasp die erbij hoort. Oftewel precies zoals je een Submariner wil en het draagt heerlijk!

Heb het horloge laten nakijken door Ronald Prins en het uurwerk verkeert in zeer goede staat. De aankomende 5 jaren minstens onderhoud vrij en tevens waterdicht. Deze documenten zitten erbij. Het horloge heeft nog ruim 1 jaar garantie bij een gerespecteerde dealer.

Te koop en/of te ruil

Merk en model: Rolex Submariner 16610
Diameter: 40 mm excl. kroon
Leeftijd: 1999
Papieren, doos en eventuele accessoires: Watch only + 1 Rolex schakel
Verzendkosten of afgehaald: Verzenden mogelijk, op uw risico en kosten
Conditie (krassen, werking etc): nette staat, zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Cal 3135
Vraagprijs: 6000,-
Ruil: Ja, enkel gerenommeerde merken. Uw voorstel graag concreet. Extra interesse in een Explorer 1

Hierna volgen een nauwkeurige beschrijving en een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.

Foto’s van de vorige eigenaar, die kan dit veel beter. Dit is nog op de non sel band:

Op de huidige SEL band:

38 likes

Ohpf!

11 likes

Verkocht!

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.