Te koop aangeboden twee rubberen banden tbv. Omega en Tudor.
… met excuus voor de stoffige foto’s! ![]()
Tudor
Zwart rubber tbv. een Tudor Black Bay 41 METAS Burgundy (M7941A1AORU) en volgens mij ook de Monochrome (M7941A1A0NU). De band is in een hele nette gedragen staat én volgens mij ingekort. Deze band maakt gebruik van de bestaande end-links (niet inclusief) die aan je stalen band zitten waardoor deze perfect aansluit op de kast.
Dat ziet er dan zo uit:
(Bron foto: Tudorwatch.com)
Voor zover ik kan beoordelen is deze band geschikt voor een pols rondom de 17,5cm. Ik heb deze zelf niet gemonteerd of gebruikt. ik heb voorkeur voor de stalen band. Hij is ongeveer net zo lang als de stalen band op mijn Black Bay en ik heb een polsomtrek van 17,5cm. Vandaar. De maatvoering heb geprobeerd goed op de foto te zetten. De band is inclusief de T-Fit sluiting (snelverstelling), die in zeer nette gebruikte staat verkeerd.
Referentie: B218-642-Q1
Vraagprijs: € 250,- excl. verzenden. Mijn wens is aangetekend/verzekerd (kosten delen) of liever nog, elkaar even ergens treffen voor een kopje koffie.
Omega
Blauw rubber tbv. een Omega Seamaster Diver 300M (210.30.42.20.03.001). Kan uiteraard ook aan de zwarte, witte of groene Seamaster. De band is in een hele nette gedragen staat. De maatvoering heb geprobeerd goed op de foto te zetten. De band is inclusief de sluiting, die in zeer nette gebruikte staat verkeerd.
Referentie: 032CVZ010127 (band) 025STZ010129 (sluiting)
Vraagprijs: € 175,- excl. verzenden. Mijn wens is aangetekend/verzekerd (kosten delen) of liever nog, elkaar even ergens treffen voor een kopje koffie.
–
Hiervoor staat een aantal recente foto’s van de daadwerkelijke objecten. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Feedback op HF: Klik …