TK: RZE Resolute arctic grey

Te koop aangeboden:
Toffe fieldwatch van titanium met een eigen gezicht. Ooit op Kickstarter ‘geboren’ onder de merknaam Reise, nu op de markt als RZE Watches.
Wordt geleverd als full set met zowel titanium als canvas band en extra schroevendraaier :package:

Zie ook de review op bv. Monochrome:

Merk en model: RZE Resolute Arctic Grey
Diameter: 40 mm diameter, 20 mm lugbreedte
Leeftijd: aug. 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): aug. 2021
Factuur en/of certificaat: factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set met extra canvas horlogeband en schroevendraaier
Verzendkosten of afgehaald: afspreken in de Randstad of verzending per aangetekende en verzekerde pakketpost (bij de vraagprijs inbegrepen)
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw, horloge is slechts 1 week gedragen op de canvas band
Soort uurwerk en kaliber: Seiko NH35A automaat

Vraagprijs: € 360,- incl. evt. verzending per pakketpost
Nieuwprijs van de set is € 519,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

De afwijking is minimaal maar ik wil het toch genoemd hebben; de uitlijning van de wijzers had beter gekund. Betekent dat met de minutenwijzer exact op 12 de urenwijzer (nog) niet helemaal in het midden van de index staat:

Superluminova doet het super!

Groet, Matthijs

18 likes

Up! :arrow_up:

Zitten jullie op de eerste prijsverlaging te wachten? Okee, komt 'ie:

€ 300,- :partying_face:

Tof ding toch? Inmiddels weer uitverkocht bij RZE zelf.

Plaatje van internet:

1 like