[TK] SAS Dubh Linn - 44mm / 1000m WR / helium valve / pvd coated

Te koop (geen interesse in inrui):
Stoere bonk van een diver met bijbehorende specs: 1000m WR, helium valve, zwarte PVD coating.
Datum op 3 uur, unidirectionele bezel, saffierglas, 24mm lugs. Echte bikkel en kwaliteit, maar draagt desondanks niet gigantisch groot (fyi: mijn pols heeft een omtrek van16cm). De bezel is erg leuk met hoogteverschil, de sandwich-dial is prachtig matzwart: de wijzers spatten er vanaf, de lume is goed aanwezig. De metalen band is een zwaargewicht, de rubber band die er bij geleverd is zit zalig en straalt ook kwaliteit uit. De zulu’s die ik erbij heb gekocht zitten erg comfortabel. Vernam recent dat SAS watch co is gestopt, zonde! :frowning: Het horloge heeft geen service gehad.

Merk en model: SAS Dubh Linn
Diameter: 44 mm
Leeftijd: 2014
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): feb/mrt 2014
Factuur en/of certificaat: factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos, opbergzakje, poetsdoek, 2 aftermarket bandenwisseltools, metalen band en rubberen band, 5 zulu-banden met PVD hardware
Verzendkosten of afgehaald: verzending op kosten en risico koper (alleen aangetekend), afhalen om hem te bekijken mag altijd, koffie staat klaar :slight_smile:
Conditie (krassen, werking etc): minimale gebruikssporen, glas is nog perfect -5 sec per 24u
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824
Vraagprijs: EUR 675
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

Upje voor deze kloeke Ier, met een prijsverlaging naar EUR 625. Waterdicht genoeg voor deze zomer :wink: