TK: Sea-Dweller SD4K

Te koop, de uberdweller, de SD4K. Full set uit 2016 in ongepolijste topstaat, strak als het maar kan.

Te koop in verband met een ander horologisch doel. Heel eventueel met inruil van een Explorer 124270 want er moet ook nog gezwommen worden deze zomer :sunglasses:. Maar kom alsjeblieft niet aanzetten met een gedragen exemplaar voor (bijna) list, iedereen weet dat ze relatief makkelijk verkrijgbaar zijn - dan onderga ik liever de full AD treatment. Hoe belabberd ook :sweat_smile:

Merk en model: Rolex!!
Diameter: 40
Leeftijd: 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 24
Originele doos en/of eventuele accessoires: yes sir
Verzendkosten of afgehaald: in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): super!
Soort uurwerk en kaliber: Rolex!!
Vraagprijs: EUR 13750

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

Iets te optimistisch geprijsd? De conditie is er wel naar hoor, maar laat het gerust weten. Ik heb er zelf in ieder geval meer voor betaald anders had ik ‘m uiteraard niet hier geadverteerd :sunglasses:

5 likes

Een minty Santos Medium van Cartier is ook welkom als inruiler!

De mooiste moderne Rolex duiker in sublieme staat, maar toch weinig sjoege hier. Ik vermoed een combi van te duur, komkommertijd, geldgebrek?

Enfin, hij ligt niet in de weg maar jullie weten hoe het gaat als je’m eenmaal te koop aanbiedt, dan heb je er geestelijk al afstand van gedaan.

Dus kom maar door met die biedingen/inruilvoorstellen. Wel courant spul graag en max 40mm.

Groeten!

6 likes

Leuk, die inruilvoorstellen! Maar vasthouden aan je eigen prijs (waarvoor je horloge niet verkoopt) en van mijn vraagprijs doodleuk 2k afhalen, dat heeft natuurlijk niet zoveel zin.

7 likes