Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Seiko 5 GMT SSK001K1 + Crafter Blue Curved End Rubber Strap
Diameter: 42 mm
Leeftijd: Mei 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Mei 2024 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Yes aanwezig!
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set + Crafter Blue
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of verzenden (risico en kosten zijn voor de koper)
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw, ik heb hem slechts een aantal keer gedragen. Het enige wat ik kan vinden is een paar haarlijntjes op de sluiting. Deze heb ik geprobeerd op de foto te zetten.
Soort uurwerk en kaliber: 4R34 GMT
Vraagprijs/Ruilwaarde: 350 Euro
Inruil: Kan je proberen zowel cash up of down, maar ik ben kieskeurig. Een paar kanshebbers: Baltic MR01 & Seiko Slim Turtle
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Voor vragen, extra fotos of leuke voorstellen kunt u mij een berichtje sturen.