TK: Seiko 5 GMT SSK043 - Asia limited edition 1300st. - €499,-

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop: Wegens enthousiasme samen met de Seiko Asia Limited Speedtimer geïmporteerd omdat ik niet kon kiezen, maar besloten het roer om te gooien en schoon schip te maken voor 2025 waardoor o.a. deze ook door mogen om fondsen vrij te maken.
Deze speciale GMT editie zit gloednieuw in folie, enkel uitgebracht in geselecteerde Aziatische landen. De dial kleur weet ik bijna niet te omschrijven, mooi brons/amber/goudkleurig en speelt geweldig met het licht.

Merk en model: Seiko 5 Sports GMT - SSK043 - Asia Limited Edition (1300 stuks)
Diameter: 42,5mm
Leeftijd: 11-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):11-2024
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk, verzending kosten en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Nieuw in folie
Soort uurwerk en kaliber: 4R34 GMT
Vraagprijs: €590
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes

Een digitale Nieuwjaars handdruk voor deze lezers :clap:t2:.
Wie trapt het jaar af met deze limited knaller als eerste NA :fireworks:?

5 likes

Prijsdaling naar €570,- voor deze speciale (en enige in NL?) GMT.
Wie neemt hem over?

2 likes

Up! En naar €550.
Hiermee zit je in de buurt van de prijs van de reguliere modellen. Wie heeft binnenkort deze unieke om de pols :clap:t3:?

1 like

Up!

1 like

Omdat ik wil doorpakken een dikke verlaging naar €499,- :white_check_mark: !

Hiermee is de bodem wel in zicht, en neem ik voor de volgende eigenaar de importkosten voor lief.
Wie maakt me los en heeft dit weekend deze toffe, unieke en hagelnieuwe GMT om de pols? :handshake:

1 like

Weekend up :clap:t3:.
Wie maakt me los?

1 like