Tk: Seiko 6138 0040 Black Bullhead okt 75

Wegens de aankoop van mijn droommotor moet dit geweldige horloge plaats maken. Het gaat om een mooie originele Seiko Bullhead op de getoonde zwarte leren rally band. Uit oktober 1975.
Het is of deze eruit of de Seiko 6139 6031.

Het horloge heeft wel wat tekenen van zijn leeftijd, wat krasjes e.d. maar niks ernstigs. Zie foto’s voor details. Het glaasje is gloednieuw (aftermarket) en dus geheel krasvrij, de originele wijzerplaat ziet er nog netjes uit en is erg netjes.

Het horloge loopt goed op tijd en reset iedere keer goed op 0, zoals het hoort. Hij heeft bij de vorige eigenaar service gehad en dat is te merken. Loopt strak op tijd.

Ik wil graag 750 euro voor het horloge, maar sta open voor een net bod!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is): Te koop, geen ruil.

het merk en model
Seiko 6138-0040 Bullhead

diameter
ongeveer 43mm

de leeftijd van het horloge
Volgens het serienummer uit oktober 1975

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 1 september.

Factuur en/of certificaat: geen van beide
Originele doos en/of eventuele accessoires: het horloge komt zoals getoond met de nauwelijks gedragen leren band.

Verzenden of afhalen:
Verzenden kost 7 als verzekerd pakketje binnen Nederland met DPD. Ophalen kan ook, ik woon in Volkel (Noord Brabant)

De conditie van het horloge (krassen, slijtage, werkt het, enz.):
Erg nette staat, zie tekst hierboven en foto’s. Werkt geheel naar behoren en loopt netjes.

soort uurwerk:
Seiko 6138 automaat chronograaf met day-date en snelverzet. Werkt nog geheel naar behoren.

Vraagprijs
750 euro, of doe een goed bod.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

Deze mag omhoog, prijs mag omlaag naar 699 euro.

Ik sta open voor een bod!