TK Seiko 9923 7010 Twinquartz uit 1979

Te koop,

deze gouden Seiko King Quartz 9923-7010 uit 1979.

“Say hello to my little friend…”

Horloge heeft een gold plated kast (HGP) en bracelet (SGP). Het 9923 uurwerk is een twinquartz waarbij 1 van de quartz kristallen gebruikt wordt voor de tijdsmeting en de tweede voor de temperatuurmeting.
Deze metingen worden uiteindelijk gecombineerd om afwijkingen in tijd te corrigeren en zorgt voor zeer nauwkeurige tijdsmetingen.
Dit uurwerk is tevens terug te vinden in een Grand en Superior uitvoering.

Merk en model: Seiko King Quartz 9923-7010
Diameter: 36mm zonder kroon
lugwidth: 18mm
Leeftijd: 1979
Papieren, doos en eventuele accessoires: betreft alleen het horloge
Verzendkosten of afgehaald: Prijs is inclusief verzendkosten.
Conditie (krassen, werking etc): De kast is in een goede staat met her en der op de hoeken wat gebruikssporen. Op de achterzijde zitten een paar pitjes. De caseback is verder in uitstekende staat.
Het glaasje bevat enkele ondiepe krasjes welke alleen onder een hoek zichtbaar zijn. Uurwerk loopt uitstekend zoals bekend vN deze robuuste uurwerken. Datum venster bevat engelse en japanse tekst. De datum overgang werkt uitstekend. De bracelet is in erg goede staat met wat gebruikssporen op de clasp. Wijzerplaat is uitstekend en heeft een erg mooi design. Foto’s zijn onderdeel van de beschrijving.

Soort uurwerk en kaliber: Seiko 9923 TwinQuartz
Vraagprijs: 150 euro inclusief verzending (geen ruil aub)

Hierna volgen een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.
En nu de fotos:

7 likes

up

up

up

up en we gaan naar 140 euro inclusier verzendkosten.

up

up voor deze gouden knaller

Zondag upje

up

Dagen vastgehouden voor @Batoe die pas aangaf toch af te zien van de koop nadat ik hem pro actief gevraagd had waarom hij nog niks gedaan had met mijn bankgegevens. Erg jammer.

Dus bij deze weer Up up up…

En hij is OHPF

En verkocht. Bedankt koper en HF. Mag slotje op!