TK: Seiko Antarctica Monster SRPH75K1

Het verplichte (!) rijtje:

Merk en model: Seiko SRPH75K1
Diameter: 42 mm
Leeftijd: maart 2024
Originele doos en/of eventuele accessoires: inclusief doos, labels en de 4 schakels die van tussen de band genomen werden.
Verzendkosten of afgehaald: beide kan
Conditie (krassen, werking etc): in heel, heel mooie staat zoals je op de foto’s kan zien. Hardlex volledig krasvrij, enkele kleinere krasjes en 1 kleine “kap” op 6 uur op de kast, maar als je het horloge aanhebt, kan het doorgaan voor bijna nieuw.
Vraagprijs: € 375

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Wegens impulsaankoop, en omdat ik het gewoon bijna niet draag, verkoop ik deze mooie Monster van de 4de generatie. In heel, heel mooie staat, logisch aangezien ik het 4 maanden geleden nieuw gekocht heb. Hier de foto’s, bij vragen: shoot!

9 likes

Aandachtsvestiging

2 likes

Een goed bod neem ik steeds in overweging!

1 like

€ 365.

1 like

Up

1 like