TK: Seiko dawn grey SRPD01K1 €660

Te koop

Hierbij verkoop ik mijn seiko dawn grey, limited edition voor alleen de europese markt.

Het horloge verkeerd ik werkelijke niewstaat.
Ik verkoop het horloge omdat het te weinig draagtijd krijgt en ik graag funds wil creëren voor een volgende aankoop.

Merk en model: Seiko dawn grey SRPD01K1

Diameter: 45mm

Leeftijd: Oktober 2018

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Juni 2021

Papieren, doos en eventuele accessoires: complete set alles erop en eraan

Verzendkosten of afgehaald: voorkeur gaat naar ophalen, verzending is voor kosten en risico koper

Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat, wat lichte deskdive krasjes op de band. Kast en glas in onberispelijke staat.

Soort uurwerk en kaliber: 4R36

Vraagprijs: 695€

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

:up::up::up::up:
Rectificatie: Datum waarop het in mijn bezit is gekomen is natuurlijk Juni 2020, leef helaas niet in de toekomst😄

3 likes

Drop naar 675€

:up::up::up::up::up:

2 likes

:arrow_up::arrow_up::arrow_up:
Up voor deze prachtige seiko

1 like

€670

Sta eventueel ook open voor een ruil tegen cash/knaken/euries.:grin:

1 like

Weekend up! Wat een prachtig horloge is het toch, elke keer al gaat hij om de pols ben ik opslag weer verliefd.

2 likes

:up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::arrow_up::up:

2 likes

:arrow_up:

Drop naar €665

Fototje voor de sfeer.

3 likes

Even onder de aandacht brengen,

Plus een gratis pannenkoeken recept:+1:t2:

Recept voor circa 8 pannenkoeken
Tijd: 20 min.

BENODIGDHEDEN:
2 eieren
250 gr bloem
500 ml melk
snufje zout
boter of margarine om in te bakken

BEREIDINGSWIJZE: PANNENKOEKEN RECEPT
Meng in een kom de eieren, de bloem, melk en een snufje zout. Als alle klontjes zijn verdwenen, kunnen de pannenkoeken gebakken worden. Verwarm een beetje boter of margarine in een pan. Wacht even totdat de pan goed warm is, en verdeel dan met een soeplepel wat beslag in het midden van de pan. Beweeg je pan een beetje heen en weer zodat het beslag over de hele pan verdeeld is. Bak de pannenkoek ongeveer 2-3 minuten totdat de bovenkant droog is. Draai de pannenkoek om en bak de pannenkoek nog ongeveer 1-2 minuten op de andere kant.

Leg de pannenkoek op een bord en dek het bord af met een grote deksel. Bak zo de rest van de pannenkoeken. Vergeet niet om iedere keer een beetje extra boter of margarine in de pan te doen, voordat je een nieuwe pannenkoek bakt

10 likes

Wederom onder de aandacht brengen,

Als vandaag Feyenoord wint gaat er 15€ van de prijs af, (om niet helemaal safe te zijn, als ajax wint gaat er 5€ van de prijs

Plus een gratis stukje informatieve tekst over de kameleon.

*Kameleons zijn direct te herkennen als hagedissen maar zijn ook in één oogopslag van alle andere groepen van reptielen te onderscheiden. Alle soorten hebben een karakteristieke bouw met de volgende kenmerken:

Een zijwaarts afgeplat lichaam
Poten die een tangachtige bouw hebben
Meestal een dikke, oprolbare grijpstaart
Een opmerkelijk gebouwde kop met grote, uitpuilende ogen
Een tong die snel en ver naar buiten kan schieten.
De eerste drie kenmerken maken een leven in takken op enige hoogte in bomen en struiken mogelijk. Door de goed ontwikkelde ogen en de gespierde schiettong kan de kameleon, terwijl het lichaam met de tangachtige klauwen wordt stilgehouden, op voorbijkomende prooien jagen. Kameleons verschillen ook van andere hagedissen door het ontbreken van een halskraag, een plooi achter de kop die bij veel andere groepen voorkomt.[6] Ook hebben kameleons geen femorale poriën. Deze vergrote poriën aan de onderzijde van de dijen komen bij de meeste andere hagedissen wel voor en dienen daar om in de paartijd lokstoffen af te geven op de ondergrond.[6]

De grootte van kameleons varieert van ongeveer 3,5 centimeter, de maximale lengte die enkele kortstaartkameleons uit het geslacht Brookesia bereiken, tot meer dan 65 centimeter voor de grootste soorten. Voorbeelden daarvan zijn Parsons kameleon (Calumma parsonii) en de reuzenkameleon (Furcifer oustaleti).

Alle kameleons hebben een zijdelings afgeplat lichaam, vooral aan de bovenzijde. Een dergelijke lichaamsvorm is handig voor dieren die tussen de bladeren leven, omdat ze zich gemakkelijker door de takken en bladeren kunnen bewegen. Ook zijn ze zo van voren en van boven minder goed zichtbaar voor roofdieren.*

6 likes

Ajax heeft gewonnen (helaas) dus er gaan 5 ekkies van de prijs.

Wil je helemaal klaar zijn voor de zomer?

Wil je een mooie limited edition die je niet vaak tegen gaat komen?

Wil je een lekkere sunburst dial met mega lume waarvan je pijn in je ogen krijgt?

Wil je een full set gzan voor een mooi prijs zodat ik fund creëer voor mijn volgende aankoop?

Koop dan!

660 ekkies