TK: Seiko EL330 en EL370 voor parts/repair

Te koop 3 Seiko EL project horloges. Horloges met elektronische uurwerken. De horloges hebben een batterij die de elektronisch magnetische balans aanstuurt en tikt dus vloeiend met een glijdende secondewijzer als een mechanisch horloge. Helaas lopen de horloges niet goed na een nieuwe batterij. Ze lopen even als je ze schud maar lopen niet goed door. Ik denk dat ze na een jaar of 50 toe zijn aan een service. :wink: Voor de handige liefhebber denk ik leuke projectjes voor een klein prijsje. :innocent:

Prijs 40 euro per stuk. Van #1 en #3 heb ik ook nog de originele band. Indien gewenst kan ik die er voor 10 euro bij doen. Ophalen in de regio Delft of verzenden op kosten en risico koper.

#1 EL330 3303-8070. Bouwjaar 1972. De zeldzamere EL330 variant. Het horloge is ook nog in erg nette staat buiten het glas dat een barst heeft. Het horloge lijkt me een mooi projectje!

#2 EL370 3702-7000. Bouwjaar 1970. Een relatief vroeg exemplaar. Verder in nette en origniele staat.

#3 EL370 3702-7010. Bouwjaar: 1971. Een mooie klassieke vintage Seiko. In nette en originele staat, de wijzerplaat heeft een licht patina. ’

1 like

Bump

Bump

Bump

Bump

Bump

Bump

Geen knutselaars die een leuk projectje zoeken? :innocent:

Bump

Bump.

Bump

Bump

Bump

De EL330 is verkocht. De EL370’s zijn nog beschikbaar!

1 like