TK: Seiko King Turtle SRPG19K1 zonder cyclops.

Helaas te klein voor mijn pols naar mijn mening, 2 dagen gedragen op rubber dus de stalen band is nieuw en niet geresized.

Seiko Prospex Padi Speciale Editie “King Turtle”

Het ontwerp van deze compacte duiker van 200 meter heeft het padi ‘aarde’-patroon op de wijzerplaat, samen met lichtblauwe kleuraccenten voor een goede leesbaarheid in diep water om duidelijk de verstreken tijd tijdens het duiken te laten zien…

De padi-uurwerkcollectie is exclusief voor Seiko , het enige wereldwijde horlogemerk dat een reeks professionele duikhorloges ontwerpt in officiële kleuren met het padi-logo. padi (de professionele vereniging van duikinstructeurs) is 's werelds toonaangevende organisatie voor duikopleidingen, die duikers over de hele wereld verenigt die een passie voor avontuur en liefde voor de oceaan delen.

Deze horlogevorm heeft door Seiko fans de bijnaam ‘koningsschildpad’ gekregen - het silhouet, het zijaanzicht en de achterkant van de horlogekast lijken op een schildpad met zijn gebogen comfortabele schaal. voor duikers zijn zeeschildpadden symbolen van geluk.
Dit is het duikershorloge dat, net als de zeeschildpad, geliefd is bij veel duikliefhebbers.

Prospex is een combinatie van de woorden ‘professional’ en ‘specificaties’. ’
SeikoProspex uurwerken zijn ontworpen om praktisch, betrouwbaar en duurzaam te zijn; om te voldoen aan de hoge eisen die worden gesteld in extreme omgevingen voor zowel sportliefhebbers als avonturiers.
Sinds de lancering van het eerste duikershorloge van Japan in 1965,Seiko 's innovatieve horlogemakerij heeft de wereldwijde normen voor duikhorloges veranderd.

Model specificatie: srpg19k1 de roestvrijstalen kast heeft een diameter van 45 mm. het horloge is beveiligd met een roestvrijstalen armband. een saffierglas beschermt de zwarte wijzerplaat. de zwarte lunette is van keramiek en is voorzien van blauwe markeringen. de grote wijzers en uurmarkeringen zijn lichtgevend. waterbestendig tot 200 meter of 20 bar. kenmerken van het model zijn onder meer een geschroefde kroon, een dag- en datumweergave en een stop-secondewijzerfunctie. type uurwerk - automatisch met een gangreserve van maximaal 41 uur. kaliber - 4r36

Merk en model: Seiko Prospex SRPG19K1 Prospex - PADI
Diameter: 45mm
Leeftijd: 7-2021 gekocht bij een NL juwelier.
Papieren, doos en eventuele accessoires: In originele doos op nieuwe stalen band, rubber band zit er niet bij.
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in Oldenzaal of ik betaal de verzending.
Conditie (krassen, werking etc): Zo goed als nieuw, de cyclops is op een nette manier verwijderd.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 4R36
Vraagprijs: 500 euro incl verzending.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Verlaging naar 475 incl verzending.