Tk: Seiko Lord Matic 5606-7140

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Een mooie Seiko LM 5606-7140.
De volgende die het nest mag verlaten.

Mijn KS, met quasi dezelfde dial, heeft een moeilijk te fixen probleem, waarvoor een donor zal nodig zijn.

Daarom mag deze weg om de reparatie mee te bekostigen.

Het horloge is in mooie staat, en komt op de originele bracelet met extender. Geschikt tot 19-19,5 cm pols. Geen extra schakels.

De LM is pas geserviced door onze Aad hier. Hierbij is ook het glas vervangen door een origineel exemplaar met spanring. Ook de kapotte quickset is vervangen. De gehele service was 195 euro. Maar je bent gerust voor x aantal jaar zonder zorgen.

De linnen dial is werkelijk prachtig. Afwerking van topniveau voor het geld dat ie kost.

Merk en model: Seiko LM 5606-7140
Diameter: 36x42mm lugmaat 19mm
Leeftijd: jaren 70.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2de helft 2020.
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: horloge + bracelet en generieke doos.
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden. Verzenden KK of ophalen Tielt-Winge, BE.
Conditie (krassen, werking etc): zeer mooie staat, pas geserviced. Het horloge is top. Bracelet heeft draagsporen.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 5606 automaat.
Vraagprijs: 300 euro.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

Even omhoog met deze knapperd!