TK: Seiko Lord Matic '70

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop; een Seiko Lord Matic uit de jaren 70. Gemaakt door Seiko voor medewerkers van de spoorwegen in Japan, gezien de kanji inscriptie op de achterzijde.

Merk en model: Seiko Lord Matic
Diameter: 34mm
Leeftijd: Jaren 70
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2024
Factuur en/of certificaat: geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: geen, watch only, aftermarker bandje.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen of verzenden op kosten en risico van de koper

Conditie (krassen, werking etc): gebruikte staat die wat liefde nodig heeft aangaande het plexi. De minpunten; Plexi heeft een veeg doordat het horloge langs de muur is gekomen, overigens is het geen origineel plexi. De kast is in het verleden opnieuw verguld en daarmee niet in originele staat. Lichte patina op de wijzers en uurmarkeringen.

Pluspunten; houd de tijd keurig bij. De quickset voor de dag/datum werkt perfect. De wijzerplaat is vrijwel smetteloos. Met andere woorden; plexi polijsten en je hebt weer een knap horloge.

Soort uurwerk en kaliber: Seiko automaat 5606-7001T

Vraagprijs: €130

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

Up, €115

Zondagse up en down, €100

Upperdepup

Up

Up, €100 incl verzendkosten (risico koper).

1 like